-Klient zobowiązany jest do poinformowania o wszystkich przewlekłych jednostkach chorobowych, na które choruje, tak aby Terapeuta mógł dobrać odpowiedni zabieg.
-Klient zobowiązany jest do poinformowania pracownika gabinetu o jakichkolwiek zmianach w jego stanie zdrowia.
-Proszę o przybycie na czas umówiony aby można było sie przebrać, przeprowadzić konsultację, dobrać zabieg do potrzeb klienta.
-W przypadku spóźnienia się z winy Klienta, zabieg zostanie skrócony o czas spóźnienia, natomiast koszty zabiegu Klient pokrywa w całości.
-W przypadku opóźnienia wynikającego ze strony personelu gabinetu nie będzie to skutkowało skróceniem zabiegu.
-Dla komfortu Państwa proszę o wyciszenie telefonów komórkowych oraz przyciszone rozmowy.
-Polecam rezerwację zabiegów na kilka dni przed ich planowanym terminem.
-W przypadku przeziębienia, złego samopoczucia lub innej infekcji, proszę o odwołanie wizyty z uwagi na ryzyko zakażenia personelu – najwcześniej jak to możliwe.
-Klient ma prawo odwołać wizytę do godz. 19:00 dnia poprzedzającego wizytę.
-W przypadku odwołania lub przesunięcia terminu wizyty po godz. 19:00 dnia poprzedzającego umówiony wcześniej termin, skutkować będzie uregulowaniem płatności za zarezerwowany termin. -Szanujmy swój czas i siebie nawzajem.
-Wszystkie zabiegi w Dotyk Relaksu są wykonywane tylko i wyłącznie osobom pełnoletnim.
-Nastolatki i dzieci młodsze zapraszam do skorzystania z zabiegów w obecności ich opiekunów.
-Zapisy na zabiegi w ramach Bonu podarunkowego należy zrealizować i całkowicie wykorzystać przed -upływem terminu ważności Bonu.
Dziękuję i życzę niezwykłych doznań w Dotyk Relaksu